Welcome to TIRAMISU DAN BELACAN. Thanks for blogwalking. If you don't mind, do follow me and i will follow yours. :)

rakyat jelata !!

Saturday, November 5, 2011

JUALAN HARI GRADUASI ^^


assalamualaikum sume ^^
da lme x update blog..so harinie aku nak update psl Hari Jualan Graduasi..

*ehem ehem,testing testing 123*

Pada tanggal 4/11/2011 yakni semalam,berlangsung suda 2 acara serentak iaitu Majlis Graduasi Form 5 dan juga Jualan Form 3. Majlis Graduasi tersebut dijalankan di dewan tertutup manakala Jualan Form 3 diadakan di dewan terbuka. Semua yang mengambil bahagian dalam jualan tersebut ialah KAUM HAWA. Kumpulan aku yang gerai dinamakan "White Gateu" (aku pun tatau ape maksud gateu tuh) menjual chocolate (buatan sendiri tau!) dan juga strawberry ice. Berikut merupakan gambar-gambar ketika berlangsungnya jualan tersebut :








*nie la chocolate yg ktorg jual :D

*nie pun sme :D

*nie bbq, geng minadd buat..berani jamin sedap giloo!*


sumber gambar >> Mena's fb..thanks dear :)


ha , sedap x ?? mmg sedap abes sume yg dyorg jual.. n bersyukur ke hadrat Ilahi sbb chocolate n air strawberry yg gerai aku jual habes jugak.. skrg nih aku cume tnggu duit profitnye shja..profit skrg nih ade kt fafaf,dye yg pegang..so tnggu mnggu depan lah..sekian shja coretanku di kala ini..korg enjoy lah tgk gmba tuh ye :D


p/s >> GOOD LUCK FOR SPM ya form 5 students xDDD

Sekian. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment